Ben & Jerry’s Dropped Three Flavors Diilhamkan Dengan Bijir Kegemaran Anda

Ben & Jerry tidak pernah pendek pada idea-idea kreatif. Dari kepingan gulung dengan teras karamel gooey untuk “membalikkan” rasa asalnya yang paling terkenal untuk menghancurkan “kepingan pintunya” dalam coklat, jenama itu secara konsisten (dan gembira) mengejutkan kami selama bertahun-tahun. Kini, mastermind ais krim telah memberi bukan satu tetapi tiga perisa baru dengan bijirin kegemaran anda – dan ia menghantar kami kembali ke zaman kanak-kanak dengan cara terbaik.

Barisan Splashback “Sereal” – yang boleh didapati secara eksklusif di kedai-kedai minuman keras dan bukan lorong beku – termasuk Loot Buah, Flakes Frozen, dan Cocoa Loco. Mereka secara rasminya tersedia mulai hari ini dan riffs jelas pada Froot Loops, Flakes Frosted, dan Cocoa Puffs, masing-masing.

Kami mendapat rasa pertama rasa sarapan pagi ini dan kami sangat kagum. Begini bagaimana editor menilai setiap rasa:

Frozen Flakes: 4/5

Dari semua perisa, ini adalah yang terbaik. Ia merasai hampir sama dengan susu yang sisa selepas menyumbat pada mangkuk Frosted Flakes. Plus, bit bijirin yang berputar di seluruh masih renyah – kami hanya berharap mereka sedikit lebih besar.

gambar

Rheanna O’Neil Bellomo

Coco Loco: 3/5

Lembu Suci ketulan coklat bijih di sini sangat besar dan kami suka bagaimana rangup mereka. Es krim itu sendiri rasa citarasa seperti susu coklat dengan tambahan susu ditambah jadi jika anda berada dalam mood untuk sesuatu yang manis tetapi tidak terlalu manis, ini adalah perkara anda.

gambar

Rheanna O’Neil Bellomo

Buah Loot: 2/5

Ini adalah sedikit terlalu halus untuk rasa kita, walaupun rasa Froot Loop seperti akhirnya datang selepas kira-kira empat atau lima sudu. Ia lebih banyak susu, tetapi terdapat sedikit citrus dan beri di sana untuk mendapatkan anda jika ini adalah hidangan pagi pilihan anda.

gambar

Rheanna O’Neil Bellomo

Dalam semua kejujuran, nampaknya seperti Ben & Jerry hanya mengambil satu halaman dari buku Christina Tosi di Milkbar di New York City, yang telah menggelar susu bijirin selama lebih enam tahun. Namun, kami tidak mengadu kerana kanak-kanak lelaki yang jahat itu benar-benar boleh menjadi alasan untuk makan es krim untuk sarapan pagi.

Ikut Delish pada Instagram.

Loading...