Dunkin ‘Donuts Just Debuted a Macchiato

Dunkin ‘Donuts dikenali sebagai rantaian kopi yang boleh dimakan dan terjangkau untuk penumpang pagi. Taglinenya, Amerika Berjalan di Dunkin, ‘menyandarkan syarikat itu sebagai orang sibuk. Malah, pengurus jenamanya menyentuh hal itu, mengulas pada sidang kemuncak media baru-baru ini bahawa Dunkin ‘Donuts “bukan untuk orang-orang yang akan duduk berjam-jam bekerja di skrin mereka.'” (Menggali jelas pada reputasi rantai Starbucks.)

Oleh sebab itu, jenama ini telah memberi tumpuan kepada kopi drip asas, donat yis, dan sandwic sarapan untuk mendapatkan pelanggan masuk dan keluar dengan cekap. Tetapi kini tumpuan baru ke atas minuman berasaskan espresso meletakkan syarikat di dunia Starbucks.

Puncak bermula dengan macchiato, satu pukulan espresso yang dicurahkan ke atas susu sebanyak yang terdapat dalam cappuccino-disajikan sama ada panas atau sejuk. Apabila ia bermula pada 28 September, sehari menjelang Hari Kopi Kebangsaan, rantaian ini akan mempromosikan sirap labu bermusim (kerana rakyat Amerika tidak boleh mendapatkan minuman dan makanan pencuci mulut yang mencukupi). Tetapi minuman itu juga akan ditawarkan dengan karamel, mocha, dan juga syrup yang dimasak Oreo dan Chip Ahoy yang memulakan musim panas ini.

Kami mendapat rasa pertama pelbagai labu ais, yang kira-kira sebagai manis sebagai PSL klasik kultus dari pesaingnya, tetapi ada kurang bumbu bumbu dan lebih baik-dan rasa nuttier-kopi. Arti sebenarnya rasa seperti espresso dan bukan latte pie labu manis yang ditaburi dengan kayu manis.

Ini adalah langkah yang berani untuk jenama berusia 65 tahun, tetapi kami teruja untuk melihat di mana lagi program kopi khususnya berjalan-yang berpotensi termasuk pilihan kopi sejuk. Menurut Jeff Miller, chef eksekutif syarikat itu, Dunkin ‘Donuts telah bermain-main dengan campuran biji sejuk dan minuman selama lima tahun. Nampaknya hanya lebih banyak masa yang akan diberitahu.

Ikut Delish pada Instagram.