Man Dapat Resit Menulis Chef Untuk Meludah Makanannya

Apabila keluar makan, anda meletakkan semacam kepercayaan pada pelayan atau pelayan anda untuk tidak MENJAMIN HIDUP ANDA dengan tidak menghormati anda dan makanan anda. Dan hari ini dengan tidak hormat kami bermaksud meludah pada makanan anda. EW. Dan sekarang, ada keadaan sebenar meludah makanan di taman bir New York, tetapi tidak seperti cerita yang pernah kita dengar.

Seorang pelanggan, Curtis Mays, meminta resitnya kepada burgernya, mungkin bersedia untuk menghulurkan kertas yang hancur ke dalam saku, sehingga dia melihat arahan tambahan yang membimbangkan. Dalam huruf merah, slip dibaca, “cheeseburger, cheddar, dilakukan dengan baik, roti bakar, SILA BERLAKU DALAM IT TOO, tambah bawang karamel, mayo, cincin bawang.” Ok apa.

Ini semuanya turun di Bohemian Hall & Beer Garden, di New York. Mays memberitahu ABC11, dia merasakan kedua-duanya “seperti saya akan membuang” dan keliru, kerana pelayan itu sangat bagus. Adakah dia benci dengan burger yang baik? Bawang? Roti bakar? Manusia? Kita tidak boleh mendapatkan jawapan ini.

Kami sangat panik untuk tidak makan atau minum lagi kerana tiada siapa yang selamat. Satu-satunya perdebatan di sini ialah anda ingin tahu sama ada orang lain meludah atau mungkin tidak berada di majlis makan malam anda? Sudah tentu, lebih baik jika pekerja restoran menyimpan air liur mereka jauh dari makanan kita bersama-sama, kerana uh, moral. Tetapi, adakah ia satu juta kali lebih buruk atau lebih baik yang mengatakan pelayan membuat ini satu kes yang berpotensi untuk meludah dan memberitahu?

Ikuti Delish di Instagram.