Mengapa Giada De Laurentiis Berhenti Bercakap Kepada Bobby Flay Untuk Hampir Satu Tahun

Giada De Laurentiis dan Bobby Flay kini menjadi rakan sekerja yang mesra, yang menyertainya Bintang Rangkaian Makanan. Tetapi pada hari-hari Rangkaian Makanan awal mereka, dua chef selebriti itu pasti tidak dapat bersama, Orang laporan. Semasa wawancara di podcast Beyond the Plate, De Laurentiis mengatakan bahawa walaupun dia berteman dengan Flay sekarang, persahabatan mereka hampir tidak pernah turun dari tanah kerana Iron Chef.

Mereka bekerjasama pada episod Chef Iron, dan berhadapan dengan Rachael Ray dan Mario Batali. Flay dan De Laurentiis akhirnya kalah, dan walaupun De Laurentiis telah hancur, Flay tidak begitu peduli mengenainya. “Kami hilang, dan dia fikir ia lucu, dia tidak fikir ia adalah apa-apa masalah besar yang kami hilang,” kata De Laurentiis.

Dan itu tidak baik dengannya, dan kerana sikap Flay, dia memberinya rawatan senyap selama hampir setahun. Inilah yang dia katakan:

“Saya tidak bercakap dengannya selama lapan bulan. Lapan bulan! Tiada apa-apa. Senyap. Kerana saya fikir, anda tahu, saya mengambil ini dengan serius. Ia adalah pertunjukan yang sangat besar, terutama ketika itu. Dan saya sudah masak, saya telah pergi ke sekolah masakan, saya bekerja di hidangan saya sendiri, semua saya sendiri, dan saya merasakan dia hanya semacam itu. Dia tidak begitu peduli, itu hanya TV. Saya mengambilnya dengan serius. Saya fikir Rachael sangat serius. Dan saya sangat kecewa. Dan saya fikir bahawa lebih daripada kehilangan, yang saya benar-benar kecewa, saya kecewa kerana dia tidak begitu prihatin. Ia seolah-olah tidak memudaratkan dia bahawa kita hilang. Dia tidak berkata, ‘Hei, saya minta maaf kami hilang,’ atau ‘Hei, kami akan melakukannya lagi. Tiada apa-apa pun! Dia suka, dan dia berjalan pergi. Dan saya fikir, anda jerk, dan saya tidak mahu berada di sekeliling anda lagi. “

Tetapi persengketaan mereka tidak berlangsung lama. “Sekarang, sudah tentu, kami adalah teman terbaik dan kami nongkrong,” kata De Laurentiis. “Dia mengambil beberapa perkara, seperti persahabatan dan keluarganya, sangat serius, tetapi dia mengambil perkara-perkara lain seperti TV sedikit kurang serius.” Dan dia berkata dia memberinya nasihat untuk hanya memberi tumpuan kepada kerja anda, dan tidak fokus terlalu banyak pada persepsi orang ramai, dan itulah pelajaran yang dia ambil hati.

Ikuti Delish di Instagram.

Loading...