Pemandu Lyft Adakah Pissed Mengenai Tawaran Bell Taco Baru

Sekiranya anda melepaskannya, Lyft baru-baru ini mengumumkan perkongsian yang seolah-olah seperti mimpi menjadi kenyataan: Pada minggu ini, penumpang boleh mula meminta tunggangan dengan berhenti ke Taco Bell memandu-melalui tingkap antara jam 9 p.m. dan 2 a.m.

Semasa perjalanan anda, keupayaan untuk berhenti di Taco Bell drive-thru akan muncul sebagai pilihan yang dipanggil “Taco Mode,” yang New York Times laporan. Dan walaupun tawaran itu hanya tersedia sebagai ujian di Orange County, CA untuk dua minggu akan datang, syarikat yang berpangkalan di New York merancang untuk melancarkan konsep itu di seluruh negara pada tahun 2018.

Jika anda berfikir “Wow, itu kelihatan seperti idea yang hebat, ” anda pastinya bukan pemandu Lyft. Walaupun ia dijual sebagai cara yang sempurna untuk memuaskan munchies larut malam, semua orang tahu bahawa 9 p.m. hingga 2 pagi adalah waktu mabuk perdana, dan menambah taco ke kereta yang dipenuhi dengan orang mabuk meminta masalah.

Pemandu yang bekerja dengan perkhidmatan pengangkutan-saham nampaknya tidak tahu ini akan datang, dan membawa ke Twitter dengan segera untuk memalukan Lyft untuk kerjasama itu. Oleh kerana pemandu dibayar oleh batu dan tiada pampasan tambahan yang dijanjikan, sangat sedikit pemandu terbuka untuk idea itu.

Pemandu ini membuat suara mereka kuat dan jelas. Tetapi Lyft cepat bertindak balas, mengatakan bahawa penyertaan pemandu dan penumpang adalah sepenuhnya pilihan.

Pengumuman ini datang tepat pada hakikat perkongsian McDonald dengan Uber Eats, yang memperluaskan penghantaran McDonald di seluruh negara. Mereka mengatakan cara paling cepat untuk jantung seseorang adalah melalui perutnya; jelas, aplikasi teksi utama negara telah mengambil perhatian.

Ikut Delish pada Instagram.

Muat turun Delish aplikasi.

Loading...