Penumpang Denda $ 500 Untuk Membawa Delta Dalam-Penerbangan Delta Melalui Kastam

Ia adalah jam tiga penerbangan anda. Anda telah kehabisan pemilihan filem, anda semakin hangat dan tidak resah, tetapi seperti yang anda kembali bermain Uno sendiri, keranjang makan melayang ke lorong dan mata anda menyala. Tidak kerana apa-apa yang mewah datang, tetapi kerana makanan percuma adalah makanan yang baik. Walau bagaimanapun, bagi seorang penumpang Delta, selepas itu tidak bernilai freebie sama sekali. Epal dari makanan dalam penerbangannya meninggalkannya dikenakan denda $ 500.

Crystal Tadlock terbang pada kaki pertama dia tpulang dari Paris apabila dia diberikan epal yang terbungkus plastik dengan logo Delta di atasnya dari atendan sebagai sebahagian daripada perkhidmatan makan dalam penerbangan, melaporkan KDVR.

Tadlock memberitahu KDVR dia melemparkan buahnya ke dalam begnya penerbangan kedua pulang ke Denver, tetapi begnya secara rawak dicari oleh agen kastam dan perlindungan sempadan semasa melalui kastam ketika perpisahan di New York.

Dia menjelaskan kepada ejen yang dia terima snek dari syarikat penerbangan itu dan bertanya apakah dia boleh membuangnya atau memakannya. Dia berkata ejen itu tidak berkata, dan sebaliknya memberikannya denda besar-besaran.

“Dia telah bertanya kepada saya jika perjalanan saya ke Perancis mahal dan saya berkata, ‘Ya.’ Saya tidak benar-benar mendapat sebab mengapa dia bertanya soalan itu, dan kemudian dia berkata, ‘Ia akan menjadi lebih mahal selepas saya mengecaj anda $ 500. “Tadlock memberitahu KDVR.

Tadlock bersedia untuk melawan tiket di mahkamah atas bayaran. “Sungguh sungguh tidak disengajakan seseorang harus melalui itu dan diperlakukan seperti penjahat atas sebilangan buah,” katanya.

Kami telah sampai ke Peronda Kastam dan Sempadan A.S. untuk memberi komen, tetapi belum mendengarnya lagi.

Ikuti Delish di Instagram.

Loading...