Anda Belum Hidup Sehingga Anda Mencuba Cheeseburger Empanadas

Tidak ada cara “betul” untuk membuat empanada. Ada yang dibakar, ada yang goreng; ramai yang datang dipenuhi dengan sayur-sayuran, yang lain disumbat dengan daging. Dan sementara kebanyakan orang mengaitkan empanadas dengan budaya Amerika Selatan tradisional, satu restoran di New York City membawa mereka dalam arah yang sama sekali berbeza. Fikirkan CHEESEBURGER.

gambar

Chelsea Lupkin

Di Empanada Mama, anda boleh memilih dari atas 40 perisa yang berbeza. Makanan ini terutama dipengaruhi oleh masakan Kolombia, tetapi pasukan di belakangnya menganggap tempat itu “Bersama Amerika yang jelas”. Oleh itu, kenapa cheeseburger, daging lembu Korea, reuben, pizza pepperoni, dan sajian penuh panas dihidangkan di menu. Setiap bunyi lebih crazier daripada sebenarnya.

gambar

Chelsea Lupkin

Fikirkanlah: apa-apa yang terbungkus dalam kerak yang hangat dan panas – sama ada ia dibuat dengan tepung gandum atau masa – terikat untuk menjadi lazat. Terutamanya apabila ia terlalu licin (kerana kebanyakannya adalah). Ambil cheeseburger mereka. Daging tanah dimasak dengan bawang dan bawang putih, kemudian simmers di dalam rumah yang dibuat sos tomato selama 90 minit. Seterusnya ia dibuang dengan saus tomat, mustard, acar, dan keju cheddar sebelum dipetik dalam adunan dan digoreng hingga keemasan. Ini satu proses yang tidak mungkin membawa kepada apa-apa yang buruk.

Sekiranya ini semua berbunyi seperti makanan lewat malam yang baik (mabuk), ia adalah. Nasib baik untuk anda, lokasi Dapur Hell adalah buka 24 jam 7 hari seminggu.

Ikut Delish pada Instagram.

Loading...